نحوه پذيرش آگهى براى شركت هايى كه داراى برند خارجى مشترك هستند!

احتراما به استحضار مى رساند، عطف به بند ٥ آيين نامه اخلاق حرفه اى نشريه صنعت موتورسيكلت كه در سايت نشريه و شماره ١ درج شده است:

? اصل رعايت انصاف، امانت و قضاوت منصفانه:
– تعهد به اجتناب از هرگونه جانب دارى شخصى و گروهى و رعايت حد اعتدال و ميانه روى در مورد افراد…

حال با توجه به اينكه چند شركت در خصوص برندهاى مشترك خود با اختلاف و مشكل مواجه شده اند، بدينوسيله نشريه صنعت موتورسيكلت موارد ذيل را اعلام مى نمايد:

١- هر شركتى كه بخواهد به نشريه صنعت موتورسيكلت سفارش اگهى بدهد، از لحاظ اين نشريه بلامانع است (حتى اگر يك برند خارجى مشترك باشد: به فرض مانند: هوندا كليك) اما در اين خصوص چند نكته وجود دارد كه در ادامه توضيح داده شده است!

تبصره١: از اين تاريخ نسبت به درج جمله اى مبتنى بر “نماينده انحصارى…” در اگهى شركت هايى كه داراى برند و محصول مشترك هستند، معذور هستيم مگر اينكه موارد الف و ب در بند٢ كه در ادامه امده است، اخذ شود!

❌ تبصره٢: اگر شركتى گواهى فعاليت نمايندگى شركت خارجى از وزارت صنعت، معدن و تجارت دارد، مى تواند در ذيل آگهى خود تصوير آن را درج كند. (شركتى مى تواند نام شركت مادر را در آگهى درج كند كه حداقل اين گواهى را داشته باشد).

❌ تبصره٣: بايد فقط عنوان (علامت تجارى) كه در (مجوز شماره گذارى) درج شده است در اگهى و بر روى موتورسيكلت وجود داشته باشد!

تبصره٤: در خصوص انجين بايد با توجه به مشخصات مندرج در مجوز شماره گذارى، كشور سازنده قيد شود و كليه كلمات و علامت هاى خاص آن در آگهى مشخص باشد. (به فرض اگر بر روى انجين عنوان هوندا درج شده است، لذا بايد عكس طورى باشد كه هوندا واضح و مشخص باشد). شركت ها ميتوانند از دو طرف انجين يك عكس كوچك در اگهى درج كنند.

تبصره٥: سفارش دهنده بايد درخواست كتبى خود را به همراه مجوز شماره گذارى موتورسيكلت هايى كه قصد اگهى دارد به نشريه ارسال كند!

(در متن نامه درج شود: كليه محتواى اگهى عين حقيقت و صداقت است و اين شركت كليه مسئوليت هاى اگهى خود را به عهده مى گيرد و در صورت بروز هرگونه مشكل و يا ادعاى اشخاص حقيقى يا حقوقى خود در برابر مراجع ذيصلاح پاسخگو خواهد بود)!

همچنين عكس موتورسيكلت و مشخصات اگهى بايد در ذيل نامه نيز درج شود!

٢- نشريه در حالت هاى ذيل از پذيرش اگهى امتناع خواهد كرد:

الف- مدعى نمايندگى يك برند خاص، از مراجع قانونى حكمى مبنى بر اينكه نماينده انحصارى ايشان است و به هيچ وجه فرد يا افراد حقيقى يا حقوقى ديگرى حق واردات و مونتاژ آن را ندارد، اخذ كند و به نشريه تحويل دهد!

ب- مدعى نمايندگى براى برند مشترك، از مراجع قضايى حكمى اخذ كند مبنى بر اينكه نبايد مجله در خصوص برند خاص از شركت يا شركت هاى ايرانى ديگر، سفارش آگهى بگيرد!

تبصره: موارد فوق بايد به همراه مستندات شركت مادر توسط مراكز رسمى ترجمه و به همراه اصل نامه به رويت مدير نشريه برسد. (مستندات مى تواند يك معرفى نامه از شركت مادر باشد).

ج- براى موتورسيكلت مذكور در اگهى، مجوز شماره گذارى اخذ نشده باشد!

موفق باشيد
محمدعلى نژاديان
٩٨/٠٤/٠٤

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا