مدیرمسئول «موتورسیکلت نیوز» توسط مالک شرکت معروف تهدید شد

به‌دلیل روشنگری‌های این رسانه مدتی پیش یکی از مونتاژکنندگان موتورسیکلت طی یک تماس تلفنی مدیرمسئول موتورسیکلت نیوز را تهدید کرد.

به گزارش نشریه صنعت موتورسیکلت به نقل از موتورسیکلت نیوز، محمدعلی نژادیان گفت: با یاری از خداوند سبحان و اعتقاد به این که عالم محضر خداست و همواره ناظر بر اعمال انسان است و همچنین با اعتقاد به اصول اخلاق اسلامی، رعایت قانون مطبوعات و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در تیر ۱۳۹۸ «موتورسیکلت نیوز» تاسیس شد.

وی عنوان کرد: پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و ماهنامه صنعت موتورسیکلت که در سال ۱۳۹۷ با اهداف بهبود، تعالی و پیشرفت این صنعت و همچنین زدودن ناخالصی‌های حاکم بر این حوزه تاسیس شد، خیلی زود به‌عنوان اولین و تنها رسانه‌های اختصاصی فعال در این صنعت توانست مخاطبان خود را از سراسر کشور جذب کند. اما، عده‌ای که در این صنعت به دنبال (انحصار، فساد، سوءاستفاده و تکروی) هستند، از روش‌های مختلف (تطمیع و تهدید) سعی بر ایجاد مانع برای این دو رسانه کردند که موفق نشدند.

نژادیان افزود: از این پس نیز ما به‌عنوان سرباز فرهنگی کشور همچنان با قدرت و ابتکار عمل‌های بیشتری به فعالیت‌های رسانه‌ای خود ادامه خواهیم داد و صدای مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان سالم خواهیم بود.

مدیرمسئول موتورسیکلت نیوز در نهایت گفت: همه ما مدیون خون شهدای این سرزمین هستیم و جلوی هرگونه اعمالی که جامعه ایران را دچار آسیب کند خواهیم ایستاد.

پایان پیام/

منبع
موتورسیکلت نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا